De verzendkosten worden automatisch berekend na het toevoegen van producten aan de winkelwagen op basis van het gewicht van de volledige bestelling en het afleveradres.
De levertijd is afhankelijk van het land van levering. De levertijd in Polen is 1 tot 3 werkdagen (berekend vanaf de dag waarop de betaling is bijgeschreven). De levertijd buiten Polen is 3 tot 7 werkdagen (berekend vanaf de dag waarop de betaling is bijgeschreven). Voor producten van de alu-frame categorie kan de levertijd met 2 - 4 dagen worden verlengd.
Nee, AxOx is een online winkel en u kunt de producten alleen online bestellen en per koerier laten bezorgen op het opgegeven adres.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
Wij accepteren uw bestelling graag. In geval van problemen met de elektronische betaling kunt u altijd kiezen voor de traditionele bankoverschrijving. Axox Media Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 67c/16, 60-479 Poznań Santander Consumer Bank SA [PLN] 39 1090 1362 0000 0001 3035 4676 [EUR] 08 1090 1883 0000 0001 4030 5299 SWIFT: WBKPPLPP Voer in de titel van de overdracht het ordernummer in alstublieft.
Nee, u hoeft geen account aan te maken. U kunt bij ons als gast bestellen. Maar dan kunt u de bestelling niet volgen.
Klik op de link "Wachtwoord vergeten" en voer uw e-mailadres in dat u tijdens de registratie heeft opgegeven. We sturen u onmiddellijk een link zodat u het oude wachtwoord kunt resetten en een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
U kunt telefonisch contact met ons opnemen op +48 607 701 055 of ons een e-mail sturen naar [email protected]. U kunt ook ons contactformulier in te vullen en naar ons te verzenden. Onze klantenservice werkt van 9 tot 17 uur en beantwoordt alle vragen op een regelmatige basis.
De producten die u toevoegt aan de winkelwagen of op het verlanglijstje zijn niet gereserveerd. De producten worden gereserveerd nadat u de betaling heeft verricht (in het geval van online betalingen) of nadat u de bestelling heeft geplaatst (in het geval van betaling via traditionele overschrijving).
Na het voltooien van de bestelling ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Neem contact met ons op als u geen bevestiging heeft ontvangen.
U kunt uw bestelling volgen nadat u bent ingelogd op uw account. Als we de status van de bestelling wijzigen, ontvangt u een bericht op uw e-mailadres.
Ja, u kunt uw bestelling wijzigen of annuleren door het contact (telefonisch of per e-mail) op te nemen met de klantenservice, op voorwaarde dat de bestelling nog niet is verzonden. Elke wijziging of annulering moet door ons worden bevestigd.
Breng de klacht per e-mail naar [email protected].