Veelgestelde vragen

Hoe hoog zijn de verzendkosten van de advertentiesystemen?

De verzendkosten worden automatisch berekend na het toevoegen van producten aan de winkelwagen op basis van het gewicht van de volledige bestelling en het afleveradres.

Wat is de levertijd?

De levertijd is afhankelijk van het land van levering. De levertijd in Polen is 1 tot 3 werkdagen (berekend vanaf de dag waarop de betaling is bijgeschreven).
De levertijd buiten Polen is 3 tot 7 werkdagen (berekend vanaf de dag waarop de betaling is bijgeschreven). Voor producten van de alu-frame categorie kan de levertijd met 2 - 4 dagen worden verlengd.

Kan ik de bestelde producten persoonlijk ophalen?

Nee, AxOx is een online winkel en u kunt de producten alleen online bestellen en per koerier laten bezorgen op het opgegeven adres.

Hoe kan ik voor de bestelling betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • Elektronische PayU-betalingen
  • Elektronische PayPal-betalingen
  • Traditionele overschrijving naar:
    [PLN] 39 1090 1362 0000 0001 3035 4676
    [EUR] 08 1090 1883 0000 0001 4030 5299
  • Kaart betaling: VISA, Mastercard (via PayU of PayPal)

Ik heb een probleem met de betaling. Wat kan ik doen?

Wij accepteren uw bestelling graag. In geval van problemen met de elektronische betaling kunt u altijd kiezen voor de traditionele bankoverschrijving.
Axox Media Sp. z o.o.
ul. Strzeszyńska 67c/16, 60-479 Poznań
Santander Consumer Bank SA
[PLN] 39 1090 1362 0000 0001 3035 4676
[EUR] 08 1090 1883 0000 0001 4030 5299
SWIFT: WBKPPLPP
Voer in de titel van de overdracht het ordernummer in alstublieft.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, u hoeft geen account aan te maken. U kunt bij ons als gast bestellen. Maar dan kunt u de bestelling niet volgen.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Klik op de link "Wachtwoord vergeten" en voer uw e-mailadres in dat u tijdens de registratie heeft opgegeven. We sturen u onmiddellijk een link zodat u het oude wachtwoord kunt resetten en een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Hoe kan ik contact opnemen met uw klantenservice?

U kunt telefonisch contact met ons opnemen op +48 607 701 055 of ons een e-mail sturen naar [email protected]. U kunt ook ons contactformulier in te vullen en naar ons te verzenden. Onze klantenservice werkt van 9 tot 17 uur en beantwoordt alle vragen op een regelmatige basis.

Kan ik een product reserveren zonder te betalen?

De producten die u toevoegt aan de winkelwagen of op het verlanglijstje zijn niet gereserveerd. De producten worden gereserveerd nadat u de betaling heeft verricht (in het geval van online betalingen) of nadat u de bestelling heeft geplaatst (in het geval van betaling via traditionele overschrijving).

Hoe weet ik zeker dat ik de bestelling correct heb geplaatst?

Na het voltooien van de bestelling ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Neem contact met ons op als u geen bevestiging heeft ontvangen.

Hoe kan ik de huidige status van mijn bestelling controleren?

U kunt uw bestelling volgen nadat u bent ingelogd op uw account. Als we de status van de bestelling wijzigen, ontvangt u een bericht op uw e-mailadres.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen of annuleren door het contact (telefonisch of per e-mail) op te nemen met de klantenservice, op voorwaarde dat de bestelling nog niet is verzonden. Elke wijziging of annulering moet door ons worden bevestigd.

Wat kan ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product krijg?

Breng de klacht per e-mail naar [email protected].